Op 12 januari j.l. organiseerde het Gilde een Nieuwjaarsborrel en de Algemene Ledenvergadering. Vriend van het Gilde, de PPC, stelde haar ontmoetings- en vergaderruimte beschikbaar. Een mooi moment voor de aanwezige leden om elkaar de beste wensen toe te wensen en onder het genot van een drankje en lekker hapje. Met 28 aanwezigen was het bestuur zeer tevreden met de opkomst. De aansluitende ledenvergadering leverde veel input op, waarmee het Gilde ook dit jaar weer volop mee aan de slag kan. Het bestuur dankt dan ook de PPC voor hun gastvrijheid en de leden voor hun aanwezigheid. Een geslaagde, eerste bijeenkomst van het Gilde in 2017!

Comments are closed.

It got some time regarding Audemars Piguet to have it appropriate, but the present result is something which distributed myself. The pebble dark tones with the forged as well as are certainly not for everyone, as well as in this example Audemars Piguet kind comments the idea having a host of replica watches many other materials so as to help it become the next feel. It was wise. Beside ceramic and metal it seems great. With regards to the style your cast carbon accocunts for almost all of the situation. To feel the forged carbon will be extraordinary.